Aptauja
Kuri no minētajiem dzīves kvalitātes aspektiem, Jūsu skatījumā, pedagogam ir visnozīmīgākie?
Nodarbinātība (darba slodze)
Darba vide (darba aizsardzības pasākumi)
Tiesiskums (tiesības, kas reglamentē attiecības ar skolēniem, vecākiem, kā arī vadītājiem)
Izglītība (kvalifikācijas celšanas iespējas)
Informētība (manis kā arodbiedrības biedra informēšana)
Materiālā labklājība (darba alga, piemaksa par labu darbu)
Sociālā drošība (sociālā aizsardzība, materiālā palīdzība nelaimes gadījumos)
Veselība (veselības apdrošināšana, pasākumi veselības uzlabošanai)
Brīvais laiks (kultūras un sporta pasākumi)
Darba un ģimenes savienošana (iespējas savienot darbu situācijās, kad ir mazi bērni utt.)
[Rezultāti] [Arhīvs]



  View arodbiedriba's profile on slideshare 
 





   











LIZDA aicina piedalīties sabiedrības pētījumā par pedagogu profesijas prestižu

Pirmdiena 12/09/2016

Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) organizētajās 2016.gada Pasaules skolotāju dienas aktivitātēs lielāka uzmanība ir veltīta jautājumiem, kas saistīti ar pedagogu profesijas prestižu. Šobrīd ir daudz diskusiju gan Latvijā, gan citviet par to, kāds ir pedagogu profesijas prestižs, tāpēc, uzrunājot pedagogus, skolēnus un plašāku sabiedrību, centīsimies noskaidrot atbildes uz šo jautājumu. Aicinām piedalīties aptaujā par skolotāja profesijas prestižu Latvijā. Iegūtie dati būs noderīgi turpmākai LIZDA darbībai un skolotāja prestiža celšanai sabiedrībā. Pētījuma rezultāti tiks izmantoti tikai apkopotā veidā un tiks prezentēti noslēguma konferencē “Paaugstināsim profesijas prestižu – uzticoties, cienot un novērtējot pedagogu darba nozīmīgumu” 2016.gada 23.novembrī.

Lūdzam jūs atbildēt uz jautājumiem, kādā no piedāvātajām trim mērķu grupām:

·       Pedagogu aptauja - www.visidati.lv/aptauja/1208981673/

·       Vidusskolēnu aptauja - www.visidati.lv/aptauja/1208997290/

·       Sabiedrības aptauja - www.visidati.lv/aptauja/1209005191/

Anketas lūdzam aizpildīt līdz 14.oktobrim.

 

LIZDA jau iepriekš pateicas par līdzdalību pētījumā.