Aptauja
Kā Jūs vērtējat savu dzīves kvalitāti 10 ballu vērtējuma skalā? (10 - izcili, 1 - ļoti, ļoti vāji)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[Rezultāti] [Arhīvs]



  View arodbiedriba's profile on slideshare 
 





   











LIZDA pētījuma prezentācija par skolotāju profesijas prestižu Latvijā

Pirmdiena 21/11/2016

Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA) 2016.gada 23.novembrī rīko konferenci “Paaugstināsim profesijas prestižu – uzticoties, cienot un novērtējot pedagogu darba nozīmīgumu”. Konference veltīta Pasaules skolotāju dienai, kurā šogad UNESCO un Pasaules Izglītības darbinieku arodbiedrība (Education International) vēlas pievērst īpašu uzmanību skolotāja darba novērtējumam un profesijas prestižam.

 

Konferencē būs iespējams iepazīties ar LIZDA veiktā pētījuma – skolotāju profesijas prestižs Latvijā, rezultātiem un secinājumiem. Pēc pētījuma prezentācijas notiks žurnālista Anša Bogustova vadītā paneļdiskusija, kurā piedalīsies pārstāvji no Izglītības un zinātnes ministrijas, Valststs izglītības satura centra, Latvijas Pašvaldību savienības, vecāku organizācijām, augstskolu pārtstāvji, kuri realizē izglītības programmas un Latvijas izglītības vadītāju asociācijas.

 

 

 Pēc paneļdiskusijas jau ceturto gadu notiks konkursa “Pedagogam draudzīgākā izglītības iestāde 2016” apbalvošanas ceremonija. Konkursa mērķis ir veidot darba devēju lielāku izpratni par cienīgiem darba apstākļiem pedagogiem un veicināt darba vides pilnveidi, lai tā kvalitatīvi nodrošinātu pedagogu profesionālo darbību un apmierinātu sabiedrības vajadzības pēc kvalitatīvas izglītības.

 

Konference notiks 23.novembrī, Rīgas Tūrisma un radošās industrijas tehnikumā, Nīcgales ielā 26, Rīgā.

Plkst. 10:00 – 11:00 Reģistrācijas un rīta kafija

Plkst. 11:00 – 13:00 LIZDA pētījuma prezentācija un paneļdiskusija

Plkst. 13:00 – 14:00 Kafijas pauze

Plkst. 14:00 – 16:00 Konkursa dalībnieku apbalvošana

 

Visi interesenti konferencei varēs sekot līdzi arī video tiešraidē, kura būs pieejama šeit: https://www.youtube.com/watch?v=pClrj9Q3aF0 

 

Pētījuma dati (PDF)