Aptauja
Kuri no minētajiem dzīves kvalitātes aspektiem, Jūsu skatījumā, pedagogam ir visnozīmīgākie?
Nodarbinātība (darba slodze)
Darba vide (darba aizsardzības pasākumi)
Tiesiskums (tiesības, kas reglamentē attiecības ar skolēniem, vecākiem, kā arī vadītājiem)
Izglītība (kvalifikācijas celšanas iespējas)
Informētība (manis kā arodbiedrības biedra informēšana)
Materiālā labklājība (darba alga, piemaksa par labu darbu)
Sociālā drošība (sociālā aizsardzība, materiālā palīdzība nelaimes gadījumos)
Veselība (veselības apdrošināšana, pasākumi veselības uzlabošanai)
Brīvais laiks (kultūras un sporta pasākumi)
Darba un ģimenes savienošana (iespējas savienot darbu situācijās, kad ir mazi bērni utt.)
[Rezultāti] [Arhīvs]



  View arodbiedriba's profile on slideshare 
 





   











RPIVA 28.martā organizē protesta piketu “Dzīvā ķēde” pie MK

Pirmdiena 20/03/2017

Otrdien, 28.martā plkst.11.30 pie Ministru kabineta notiks Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas (RPIVA) studentu, darbinieku un atbalstītāju protesta pikets “Dzīvā ķēde”, ar mērķi pieprasīt RPIVA likvidācijas procesa pārtraukšanu.

Protesta pikets “Dzīvā ķēde” pie Ministru kabineta būs kā noslēguma posms RPIVA Studentu parlamenta rosinātai, nedēļu garajai protesta akcijai “Dzīvā ķēde”, kur pret akadēmijas likvidēšanu apvienojās studenti, mācībspēki, atbalstītāji – Rīgā un visās 8 filiālēs Latvijā – Alūksnē, Cēsīs, Kuldīgā, Tukumā, Madonā, Jēkabpilī, Bauskā un Ventspilī – apliecinot, ka ir vienoti ne tikai par savu akadēmiju, bet iestājas par tiesisku un demokrātisku Latviju.

Piketā tiek aicināts piedalīties ikviens, kam rūp Latvijas izglītības nākotne, un kas uzskata, ka Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas – pedagoģijā vadošās augstskolas Latvijā – likvidācija nodarīs būtiskus zaudējumus pedagoga profesijas attīstībai.

„Mēs aicinām apturēt RPIVA likvidāciju un uzsākt plašas, vispārējas konsultācijas ar visām iesaistītām pusēm, lai katram būtu skaidrs pārmaiņu process un iespējamie ieguvumi. Aicinām izanalizēt visu iesaistīto pušu vajadzības un bažas, rūpīgi izvērtēt dažādus izglītības reformu modeļus, katra modeļa ieguvumus un riskus, veicot skaidrus, uz pierādījumiem un mērķiem balstītus aprēķinus”, uzsver piketa organizatori.