Aptauja
Kuri no minētajiem dzīves kvalitātes aspektiem, Jūsu skatījumā, pedagogam ir visnozīmīgākie?
Nodarbinātība (darba slodze)
Darba vide (darba aizsardzības pasākumi)
Tiesiskums (tiesības, kas reglamentē attiecības ar skolēniem, vecākiem, kā arī vadītājiem)
Izglītība (kvalifikācijas celšanas iespējas)
Informētība (manis kā arodbiedrības biedra informēšana)
Materiālā labklājība (darba alga, piemaksa par labu darbu)
Sociālā drošība (sociālā aizsardzība, materiālā palīdzība nelaimes gadījumos)
Veselība (veselības apdrošināšana, pasākumi veselības uzlabošanai)
Brīvais laiks (kultūras un sporta pasākumi)
Darba un ģimenes savienošana (iespējas savienot darbu situācijās, kad ir mazi bērni utt.)
[Rezultāti] [Arhīvs]



  View arodbiedriba's profile on slideshare 
 





   











LIZDA piedalās Augstākās izglītības un zinātnes pastāvīgās komitejas (HERSC) sanāksmē Igaunijā

Otrdiena 14/08/2018

2018. gada 10.-11.augustam Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) augstākās izglītības un zinātnes eksperte D.Štefenhagena piedalījās Eiropas Izglītības darbinieku arodbiedrības (ETUCE) Augstākās izglītības un zinātnes pastāvīgās komitejas (HERSC) sanāksmē Igaunijā.

 

Sanāksmes laikā tika spriests par:

1. Augstākā izglītība un pētniecība Igaunijā;

2. Informācija no ETUCE sekretariāta;

3. Darbs grupās. Kā organizēt akadēmisko un pētniecībā nodarbināto personālu?;

4. HERSC rezolūcijas “Kā veicināt akadēmisko brīvību Eiropā” sagatavošana pieņemšanai 2018.g. konferencē Atēnās;

5. Eiropas AI un zinātnes aktualitātes -Sorbonas process un Eiropas vienoto universitāšu ideja -Izglītības ministru tikšanās Parīzē, 2018.g. maijā- rezultāti un tālākās aktivitātes -Education International starptautiskā darba aktualitātes;

6. Darbs grupās. Kā nodrošināt demokrātisku augstskolu institucionālo pārvaldību, utt.

Vairāk par HERSC sanāksmi Tallinā: https://www.csee-etuce.org/en/news/archive/2726-trade-unions-need-to-double-their-efforts-in-organising-higher-education-and-research-staff-and-ensuring-democratic-institutional-governance?highlight=WyJoZXJzYyIsMjAxOF0