Aptauja
Kuri no minētajiem dzīves kvalitātes aspektiem, Jūsu skatījumā, pedagogam ir visnozīmīgākie?
Nodarbinātība (darba slodze)
Darba vide (darba aizsardzības pasākumi)
Tiesiskums (tiesības, kas reglamentē attiecības ar skolēniem, vecākiem, kā arī vadītājiem)
Izglītība (kvalifikācijas celšanas iespējas)
Informētība (manis kā arodbiedrības biedra informēšana)
Materiālā labklājība (darba alga, piemaksa par labu darbu)
Sociālā drošība (sociālā aizsardzība, materiālā palīdzība nelaimes gadījumos)
Veselība (veselības apdrošināšana, pasākumi veselības uzlabošanai)
Brīvais laiks (kultūras un sporta pasākumi)
Darba un ģimenes savienošana (iespējas savienot darbu situācijās, kad ir mazi bērni utt.)
[Rezultāti] [Arhīvs]



  View arodbiedriba's profile on slideshare 
 





   











Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas deputāti vienbalsīgi atbalsta Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju apakškomisijas izveidi

Otrdiena 04/12/2018

 

2018.gada 4.decembrī Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas deputāti vienbalsīgi atbalstīja Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju apakškomisijas izveidi.

Jaunajā apakškomisijā strādās sekojoši 13. Saeimas deputāti: Raivis Dzintars (VL-TB/LNNK), Jānis Vucāns (ZZS), Ilga Šuplinska (JKP), Anita Muižniece (JKP), Marija Golubeva (AP), Ilmārs Dūrītis (AP), Arvils Ašerādens (JV) un Evija Papule (S).

Kā tika ziņots jau iepriekš, šā gada 28.novembrī Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība (LIZDA), Latvijas Studentu apvienība (LSA) un Latvijas Jauno zinātnieku apvienība (LJZA) nosūtīja atklātu vēstuli Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijai un visām Saeimas deputātu frakcijām, ar lūgumu izveidot Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju apakškomisiju, lai turpmāk tiktu nodrošināta augstākās izglītības un zinātnes jautājumu saistīto likumdošanas priekšlikumu un iniciatīvu efektīva apspriešana un ieviešana.

LIZDA, LSA un LJZA vēstulē norādīja, ka šobrīd gan likumdevēja, gan izpildvaras līmenī aktuāli vairāki ar augstākās izglītības un zinātnes attīstību saistīti jautājumi – kvalitātes nodrošināšana, resursu konsolidācija un koplietošana, bāzes finansējuma palielināšana, akadēmiskā un zinātniskā personāla karjeras iespēju attīstība. Apakškomitejā būtu svarīgi diskutēt par Augstskolu likuma un Zinātniskās darbības likuma apvienošanu, par studiju procesa nedalīšanu atsevišķi akadēmiskajās un profesionālajās studiju programmās.

Nepieciešamību steidzami risināt virkni augstākās izglītības un zinātnes problēmjautājumu, ko precīzāk un kvalitatīvāk varētu risināt šāda apakškomisija, apstiprina arī 2018. gadā Augstākās izglītības padomes (AIP) iniciētā vēstule – noteikt 2019. gadu par Latvijas Nacionālās augstākās izglītības un zinātnes simtgades gadu, kuru parakstījušas augstākās izglītības un zinātnes ieinteresētās puses.