Aptauja
Kuri no minētajiem dzīves kvalitātes aspektiem, Jūsu skatījumā, pedagogam ir visnozīmīgākie?
Nodarbinātība (darba slodze)
Darba vide (darba aizsardzības pasākumi)
Tiesiskums (tiesības, kas reglamentē attiecības ar skolēniem, vecākiem, kā arī vadītājiem)
Izglītība (kvalifikācijas celšanas iespējas)
Informētība (manis kā arodbiedrības biedra informēšana)
Materiālā labklājība (darba alga, piemaksa par labu darbu)
Sociālā drošība (sociālā aizsardzība, materiālā palīdzība nelaimes gadījumos)
Veselība (veselības apdrošināšana, pasākumi veselības uzlabošanai)
Brīvais laiks (kultūras un sporta pasākumi)
Darba un ģimenes savienošana (iespējas savienot darbu situācijās, kad ir mazi bērni utt.)
[Rezultāti] [Arhīvs]



  View arodbiedriba's profile on slideshare 
 





   











LIZDA pauž solidāru atbalstu Grieķijas skolotāju arodbiedrībām

Ceturtdiena 31/03/2011

Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība pauž solidāru atbalstu Grieķijas skolotāju arodbiedrībām un to prasībai atcelt nepārdomātu, ar sabiedrību neizdiskutētu Grieķijas Izglītības ministrijas lēmumu par 1933 izglītības iestāžu reorganizāciju.
Grieķijas Izglītības ministrijas pieņemtais lēmums taupības nolūkos paredz reorganizēt 1523 pamatskolas un 410 vidusskolas, no kurām 1056 izglītības iestādes jeb 851 pamatskola un 205 vidusskolas tiks slēgtas, bet pārējās iestādes – apvienotas.
LIZDA aicina Grieķijas Izglītības ministriju uzsākt dialogu ar Grieķijas vidējās izglītības valsts skolu skolotāju federāciju un Grieķijas sākumskolas skolotāju federāciju, jo plānotās skolu reorganizācijas rezultātā var tikt atbrīvoti vairāk kā 3 000 skolotāju.
LIZDA pauž atbalstu Grieķijas galvaspilsētas Atēnas ielās notiekošajām izglītības darbinieku miermīlīgām protesta akcijām, jo jebkurai attīstītai valstij krīzes laikā jāsaprot, ka ir īstais laiks ieguldīt, nevis samazināt valsts atbalstu izglītībai.
LIZDA ir neatkarīga sabiedriska organizācija, kas apvieno vairāk kā 34 tūkstošus izglītības un zinātnes darbiniekus un aizstāv tās biedru sociālās un ekonomiskās intereses. Mēs uzskatām, ka demokrātiskā valstī jebkuram izglītības un zinātnes nozarei būtiskam valdības lēmumam ir jābūt izdiskutētam ar sabiedrību vēl pirms lēmums tiek pieņemts.